Eveline van Zeeland
Alles is design. De stoelen waar we op zitten, de auto's waar we in rijden, de huizen waar we in wonen.
Alles is design. De plannen die we maken, de verhalen die we vertellen, de toekomst die we samen bouwen.
Alles is design.
Eveline van Zeeland is de oprichter van het Marketing Design Lab. Zij is auteur van de boeken 'Marketing Design met Customer Journey Mapping' en 'Basisboek Neuromarketing'. Eveline is gefascineerd door menselijk (keuze)gedrag, en heeft Algemene Economie en Psychologie gestudeerd om dat (keuze)gedrag te leren doorgronden. Eveline is gepromoveerd met het proefschrift 'Designing for Trust' en heeft in diverse wetenschappelijke topjournals gepubliceerd. Haar onderzoeken kenmerken zich door een interdisciplinair, ontwerpgericht en pragmatisch karakter. Technologie en innovatie vormen een rode draad in haar werk, waarbij Eveline altijd de factor mens benadrukt. Eveline is columnist voor Innovation Origins. Daarnaast is ze bestuurssecretaris voor Foundation We Are (social design) en lid van de Raad van Advies van Stichting (s)Teun en Toeverlaat (geluksmomenten voor mensen met dementie).
Het Marketing Design Lab heeft een netwerk met state-of-the-art experts zodat van ieder project een succes gemaakt kan worden! Ook onze opdrachtgevers zien we als samenwerkingspartners. Ontwerpen en creëren doe je immers niet alleen, dat doe je samen!
Het Marketing Design Lab werkt samen met: