Marketing Design


Het boek Marketing Design met Customer Journey Mapping combineert marketing met Design Thinking. Het boek helpt je om een kick-ass gave klant-beleving voor jouw organisatie te ontwerpen. In 2020 is het boek bekroond tot Beste Marketing-boek van het Jaar!


Wat anderen zeggen over het boek...

  • Deze combinatie hebben we nog niet eerder gezien. Het boek Marketing Design beschrijft compleet en degelijk hoe klantbeleving is te analyseren om daarna met die kennis de beste en voor de klant waardevolle oplossingen te creëren. De auteur blijft niet steken in vergezichten maar biedt een concrete aanpak met per fase veel praktische tools die uitnodigen om direct mee aan de slag te gaan.” [Hans Molenaar, Directeur Beeckestijn Business School, voorzitter jury PIM]
  • "In het hele boek blijf je een positiviteit ervaren en dat maakt het een bijzonder plezierig boek om te lezen. Als een pretpark waar je in iedere attractie tegelijk wilt en moeilijk kunt kiezen, maar in ieder geval niet langer wilt wachten om te starten." [Jeanine Dijkhuis, Marketingfacts]